Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Για όλα τα επώνυμα προϊόντα, ο κατασκευαστής αναλαμβάνει μέσω της αντιπροσωπείας του την εγγύηση του προϊόντος σας.
Μπορείτε να απευθυνθείτε κατευθείαν στην αντιπροσωπεία ή να μας στείλετε το ελαττωματικό προϊόν και να το προωθήσουμε στην αντιπροσωπεία για την επισκευή του. Αγοράζοντας οποιοδήποτε επώνυμο είδος, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση D.O.A. (Dead On Arrival) ήτοι εξαρχής ελαττωματικό προϊόν, μετά την σχετική γνωμάτευση οποιουδήποτε αναγνωρισμένου από την κατασκευάστρια, επισκευαστή.
Μπορείτε με το παραστατικό αγοράς να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε, εξουσιοδοτημένο από την κατασκευάστρια εταιρεία, επισκευαστικό κέντρο ή να αποστείλετε το προϊόν σε εμάς, ώστε να μεσολαβήσουμε για τον έλεγχό του από το επίσημο service.Τα έξοδα μεταφοράς σε κάθε περίπτωση βαρύνουν τον αγοραστή.
Η εγγύηση D.O.A. παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:
Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε ρητά σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η εξής:
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος D.O.A., το ShopAllDay.gr υποχρεούται σε συνεννόηση με τον πελάτη να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς,συμπεριλαμβανομένων των τυχόν μεταφορικών εξόδων, στον πελάτη.
Καλό είναι για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε πριν προβείτε στην αποστολή, με το τμήμα εξυπηρέτησης με email στο info@ShopAllDay.gr ή τηλεφωνικά στο 212 0002 664.
Δεν μπορούμε να εγκρίνουμε την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων για προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω κακής χρήσης. Σε αυτή τη περίπτωση σας επιστρέφουμε το προϊόν.
Εάν θέλετε μπορούμε να αναλάβουμε την επισκευή του προϊόντος με κόστος που επιβαρύνει τον αγοραστή κατόπιν συνεννόησης.
Το προϊόν φυλάσσεται στην αποθήκη του ShopAllDay.gr για χρονικό διάστημα μέχρι 30 μέρες, μετά δε το πέρας των 30 ημερών διατίθεται στην αγορά.
Οι συνεργάτες μας στο τμήμα Service θα επικοινωνήσουν μαζί σας τηλεφωνικώς ή με e-mail, για να σας ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα φυλάξουμε το προϊόν για ένα χρονικό διάστημα το πολύ 30 ημερών και στη συνέχεια θα το διαθέσουμε στην αγορά.
Προσοχή: Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, σύγκρουση, κ.λ.π.), επιβαρύνεστε με έξοδα. Εάν το προϊόν βρεθεί σε καλή κατάσταση και λειτουργεί κανονικά, θα σας το επιστρέψουμε και επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.
Σε περίπτωση που δεν λάβετε τα προϊόντα εντός του χρόνου παράδοσης που καθορίζεται από την αρμόδια υπηρεσία ,παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.
Θα ενημερωθείτε για το χρόνο αποστολής του προϊόντος και εάν εκκρεμεί η παράδοσή του, θα φροντίσουμε να εξακριβώσουμε που βρίσκεται το δέμα.
Εάν έχουν περάσει 7 μέρες από την αποστολή του δέματος και δεν το έχετε λάβει ακόμη, θα σας το αντικαταστήσουμε και θα δώσουμε εντολή να σας αποσταλεί χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.