Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
Με την επιφύλαξη ειδικότερης έγγραφης συμφωνίας, όλοι οι όροι που αναγράφονται επί του παρόντος, ισχύουν για όλα τα προϊόντα και προς όλους τους αγοραστές - πελάτες και οποιαδήποτε συναλλαγή αφορά αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα ShopAllDay.gr, εμπίπτει στους όρους που αναφέρονται κατωτέρω και αναγράφονται ευκρινώς στο διαδικτυακό μας κατάστημα.
Όλα τα προϊόντα καθορίζονται ως προς το βάρος, τα χρώματα τα παρελκόμενα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά από την εκάστοτε Κατασκευάστρια Εταιρεία. Οι φωτογραφίες προϊόντων είναι δειγματικές και ενδέχεται ο χρωματισμός του τελικού προϊόντος, να διαφέρει.
Η παραγγελιοληψία γίνεται από το Τμήμα Πωλήσεων του ShopAllDay.gr, το οποίο είναι αρμόδιο για τη διάθεση και αποστολή των προϊόντων.
Ο αγοραστής, οφείλει να ενημερώνεται σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων που παραγγέλνει. Οποιαδήποτε ενημέρωση εκ μέρους μας, αφορά τεχνικές η άλλες πληροφορίες, γίνεται με κάθε επιφύλαξη.
Η αποστολή των παραγγελιών, εφ' όσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, γίνεται αυθημερόν και η παράδοσή του εξαρτάται από τη Χιλιομετρική απόσταση, ή τη μεσολάβηση Σαββατοκύριακων ή αργιών.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας όμως το αγαθό στην άριστη αρχική του κατάσταση και συσκευασία, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής. Έχει το δικαίωμα να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία των 14ων ημερών ισχύει σε όλα τα κράτη της Ευρωπαικής Ένωσης, ενώ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν είχε ενημερωθεί προηγουμένως, η προθεσμία αυτη επεκτείνεται στους 12 μήνες.
Σε περίπτωση μη εκτέλεσης της παραγγελίας ως έχει συμφωνηθεί, ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να την ακυρώσει.
Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο και δεν δύναται να παραδοθεί εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, το τμήμα πωλήσεων του ShopAllDay.gr ενημερώνει τον πελάτη και ακυρώνει την παραγγελία αφού γίνει γραπτή (e-mail) ή τηλεφωνική ενημέρωση.
Οι τιμές όλων των προϊόντων, αναγράφονται ευκρινώς και πλησίον κάθε προϊόντος και περιλαμβάνουν ΦΠΑ.
Για προϊόντα τα οποία διακινούνται εκτός Αθηνών ή για μεγάλα δέματα, η χρέωση αποστολής καθορίζεται από ειδικούς αναλυτικούς πίνακες που αναπροσαρμόζονται ανάλογα με την τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών Ταχυμεταφορών.
Ενδεικτικούς αναλυτικούς πίνακες, μπορείτε να βρείτε σε ειδικό άρθρο στην ιστοσελίδα μας.
Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με κόστος και ευθύνη του καταστήματος ενώ επί πλέον ασφάλιση τους, επιβαρύνει 0,90% την τελική τους αξία.
Για μεταφορές που έχουν καθυστερήσει από εξωγενείς παράγοντες (όπως απεργίες, κλείσιμο δρόμων, ακραίων καιρικών φαινομένων κλπ.) το κατάστημα μας δε φέρει καμία ευθύνη.
Από τη στιγμή που τα εμπορεύματα ελεγχθούν και παραληφθούν από τον αγοραστή το κατάστημα απαλλάσσεται από οποιαδήποτε περαιτέρω ευθύνη.
Θέματα παροχής Εγγύησης των εμπορευμάτων και τυχόν επιστροφών για οποιοδήποτε λόγο, καθορίζονται από τις εκάστοτε κείμενες διατάξεις των Ελληνικών Νόμων και των διατάξεων Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Υπεύθυνος για κάθε παροχή εγγύησης (συμπεριλαμβανομένου και του τρόπου εκτέλεσης αυτής) είναι αποκλειστικά και μόνον ο εκάστοτε κατασκευαστής. Είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε πιστά και ανεξαιρέτως όλες τις τυποποιημένες και προβλεπόμενες διαδικασίες ελέγχου, επισκευών ή επιστροφών που καθορίζονται από αυτόν.
Μόνος αρμόδιος για οποιαδήποτε διάγνωση και γνωμάτευση προβλήματος στις συσκευές είναι τα επίσημα Τεχνικά κέντρα ελέγχου και επισκευών των κατασκευαστών και δεν αμφισβητούνται.
Κάθε Συσκευή που πωλείται από εμάς, οφείλει να περιλαμβάνει εγχειρίδιο χρήσης στα Ελληνικά, καθώς και τους όρους Εγγύησης του προϊόντος.
Η Ελληνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία διασφαλίζει τα δικαιώματα των καταναλωτών με Νόμους και Οδηγίες όπως Ν2251/94 (ΦΕΚ 191/16-11-1994), ΑΚ §534, §537, §540 κ' §554, §555 όπως τροποποιήθηκαν από Ν3043/2002.
Για επιπρόσθετες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης – Γενική Γραμματεία Καταναλωτή /Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή – Πλ. Κάνιγγος, στην ηλεκτρονική σελίδα www.efpolis.gr, ή να καλείτε το 1520.
Η Εγγύηση των Κατασκευαστών, καλύπτει μόνο κατασκευαστικά λάθη ή ελλείψεις στη συσκευή. Οποιαδήποτε βλάβη προέρχεται από πτώση, υγρασία, αμέλεια, κακή μεταχείριση, παρέμβαση στα εσωτερικά τμήματα από μη εξουσιοδοτημένα άτομα ή μη ενδεδειγμένη χρήση, αυτομάτως θέτει το προϊόν «Εκτός Εγγύησης» και η επισκευή του χρεώνεται.
Αν επιθυμείτε να προβάλλετε κάποια αξίωση, στα πλαίσια της περιορισμένης Εγγύησης που συνοδεύει κάθε προϊόν, θα πρέπει να απευθύνεστε απ' ευθείας, στο αρμόδιο Τεχνικό Τμήμα του επίσημου Αντιπροσώπου ή εξουσιοδοτημένων σημείων Επισκευής καθώς επίσης και στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ShopAllDay.gr.
Το ShopAllDay.gr οφείλει, να παραδίδει όλα τα εμπορεύματα σε άριστη κατάσταση. Αν κάποιο προϊόν δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση, δίνει αυτόματα το δικαίωμα στον αγοραστή, να ακυρώσει την παραλαβή του ή να το επιστρέψει.
Οι Εγγυήσεις όλων των προϊόντων, τα οποία προορίζονται για την Ευρωπαϊκή Ένωση, υποχρεούνται να καλύπτονται από τους εκάστοτε επίσημους αντιπροσώπους. Ειδάλλως το ShopAllDay.gr οφείλει να καλύψει την Εγγύηση.
Επιστροφές προϊόντων οι οποίες δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα, χρεώνονται στον αγοραστή (όπως έξοδα αποστολής, διακίνησης ή ελέγχου).
Μέχρι τελικής εξοφλήσεως των εμπορευμάτων, αυτά παραμένουν στην κυριότητα του ShopAllDay.gr.
Αν δεν έχει οριστεί τρόπος πληρωμής, τότε εννοείται Αντικαταβολή με την παράδοση. Οι ενδεδειγμένοι και αποδεκτοί τρόποι πληρωμών είναι οι εξής:
Αναγνωρίζοντας την ύψιστη σημασία της προστασίας προσωπικών δεδομένων και της ασφάλειας των συναλλαγών, χρησιμοποιούμε τις πιο προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζουμε ταχύτητα και αξιοπιστία, παρέχοντας παράλληλα σε εσάς, nυπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε κάθε περίπτωση.
Το ShopAllDay.gr δεσμεύεται, ότι όλα τα προσωπικά στοιχεία που υποβάλλονται σε αυτό (Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Τηλέφωνα, Ηλεκτρονική Διεύθυνση κλπ), καταχωρούνται (με δυνατότητα πρόσβασης) από εξουσιοδοτημένους υπαλλήλους, αυστηρά και μόνο όποτε αυτό απαιτείται, όπως πχ. για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, ενώ δεν γίνονται αντικείμενο διαχείρισης, κοινοποίησης πρός τρίτους και δεν χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς (πχ. διαφημιστικούς). Εξαιρούνται από αυτό, περιπτώσεις αποφάσεων εισαγγελικών, δικαστικών ή άλλων δημόσιων αρχών.
Tο ShopAllDay.gr δεν μπορεί να κατηγορηθεί, για οποιαδήποτε βλάβη μπορεί να προκαλέσουν προϊόντα τα οποία διακινεί και εμπορεύεται και τα οποία καλύπτονται από Ευρωπαϊκούς κανόνες ασφαλείας. Ο εκάστοτε κατασκευαστής, οφείλει να ενημερώνει στις εσώκλειστες οδηγίες, σχετικά με τον ορθό τρόπο χρήσης και τις προφυλάξεις των προϊόντων του.
Το λογισμικό το οποίο υπάρχει μέσα στις συσκευές, έχει την άδεια χρήσης την οποία δίνει ο κατασκευαστής του λογισμικού. Οι όροι χρήσης οι οδηγίες και οι περιορισμοί χρήσης, δίνονται ομοίως από τον κατασκευαστή του λογισμικού και όχι του προϊόντος. Πακέτα λογισμικού ή προϊόντα που περιέχουν λογισμικό, μπορούν να επιστραφούν μόνο αν δεν έχει ανοιχτεί η Ταινία Ασφαλείας του κατασκευαστή και η συσκευασία θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση.
Για οποιαδήποτε συναλλαγή γίνεται με το ShopAllDay.gr, ισχύει η Νομοθεσία της Ελλάδας και συμφωνείται ότι αρμόδιες αρχές για την επίλυση διαφορών, είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.
Οι φωτογραφίες προϊόντων είναι δειγματικές και ενδέχεται ο χρωματισμός του τελικού προϊόντος, να διαφέρει. Επιστροφές ή αντικαταστάσεις προϊόντων (πχ. λόγο χρώματος), γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης και εφ' όσον το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί.
Επίσης, επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές, σε περιπτώσεις φθοράς ή αλλοίωσης της συσκευασίας του.
Το κόστος των Μεταφορικών, όλων των επιστρεφομένων προς την Εταιρεία προϊόντων, βαρύνει τον αγοραστή.
To ShopAllDay.gr διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδέχεται επιστροφές προϊόντων όταν κρίνει ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι.
Το ShopAllDay.gr παρέχει στους καταναλωτές τη διασφάλιση αντικατάστασης οποιασδήποτε ελαττωματικής συσκευής κινητής τηλεφωνίας αγοράστηκε από εμάς, όταν πληρούνται κάποιες προϋποθέσεις.
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ: Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ' αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή "Dead On Arrival", το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε. Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DAP δηλαδή "Dead After Purchase" το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα (ή πραγματικά ελαττώματα) μέσα σε ένα εύλογο διάστημα το οποίο ορίζει (ή προτείνει) ο κατασκευαστής. Στην περίπτωση DAP η αντικατάσταση ή επισκευή της συσκευής ορίζεται αποκλειστικά από την πολιτική service του κατασκευαστή.ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ: Οι πιστοποιημένες διαδικασίες που ακολουθούμε ως κατάστημα είναι σε εναρμονισμό με τις επίσημες διαδικασίες που ακολουθούνται από τους κατασκευαστές και τα εκάστοτε επίσημα σημεία πώλησης παγκοσμίως. Αν λοιπόν αγοράσετε από εμάς μια συσκευή η οποία ατυχώς εμπίπτει στα ως άνω αναγραφόμενα τότε θα πρέπει πρωτίστως να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή να μας αποστείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ώστε να καταχωρήσουμε το πρόβλημα και να σας κατευθύνουμε ώστε να είστε εμπρόθεσμοι (ημερολογιακά) στον τρόπο παροχής αυτής της ειδικής περιορισμένης Εγγύησης. Επίσης και για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση θα πρέπει να λάβετε σοβαρά υπ' όψιν σας τα εξής: Παρακαλούμε πολύ, όπως ενημερωθείτε πρωτίστως για το εύρος ισχύος αυτής της ειδικής παροχής (DAP/DOA) της συσκευής που ενδιαφέρεστε. Κάθε Κατασκευαστής ορίζει (ή προτείνει) με διαφορετικό τρόπο ημερολογιακά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και είναι δυνατόν να διαφέρει από Εταιρεία σε Εταιρεία. Συνήθως το διάστημα αυτό περιλαμβάνει μερικές μόνο μέρες ή και μέγιστο χρόνο χρήσης της συσκευής. Όλες οι τυποποιημένες διαδικασίες που ακολουθούμε για το (DAP/DOA) ισχύουν προς όλους τους καταναλωτές ανεξαιρέτως και απαρέγκλιτα. Σε καμία περίπτωση δεν έχουμε το δικαίωμα να αυθαιρετούμε ή να ενεργούμε μεροληπτικά ή επιλεκτικά προς μερίδα των καταναλωτών σε αντίθεση με τις οδηγίες ή κατά παράβαση των όρων του εκάστοτε κατασκευαστή. Οποιαδήποτε απόφαση σχετικά με το αν κάποια συγκεκριμένη συσκευή καλύπτεται ή όχι από την εγγύηση (DAP/DOA), λαμβάνεται από το επίσημο τεχνικό τμήμα του εκάστοτε Κατασκευαστή στη Χώρα μας. Σε καμία περίπτωση δεν αναγνωρίζεται (DAP/DOA) αν δεν υπάρχει αντίστοιχη επίσημη έγγραφη υπόμνηση του τεχνικού τμήματος. Το δε χρονικό διάστημα που απαιτείται για τον έλεγχο αυτό, εξαρτάται αποκλειστικά και μόνον από αυτούς, λαμβάνοντας υπ' όψιν (και βάσει Νόμου) την ελάχιστη δυνατή ενόχληση του καταναλωτή και για οποιαδήποτε καθυστέρηση σε αυτό, το ShopAllDay.gr δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη. Το ShopAllDay.gr καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά κάποιο προϊόν με αντίστοιχο ή διαφορετικό ή επιστρέφει χρήματα προς οιονδήποτε καταναλωτή αν πρωτίστως δεν διενεργηθεί ο σχετικός έλεγχος κι αν δεν υπάρχει έγγραφη απόδειξη του κατασκευαστή (δια στόματος του εκάστοτε τεχνικού τμήματος) ότι είναι σε ισχύ το DAP/DOA. Οποιεσδήποτε αντιρρήσεις, ενστάσεις, διαφωνίες εκ μέρους του καταναλωτή θα πρέπει να κοινοποιούνται πρωτίστως σε εμάς και κατ' επέκταση στο αρμόδιο τεχνικό τμήμα ελέγχου καθώς και στο αρμόδιο Τμήμα Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης.
©2024 Όλα τα δικαιώματα παρακρατημένα.